s.png

2012 год

stepkoСтепко М. Ф. Вища освіта: світові тенденції та реалії України : доп. на XIX Міжнар. студент. наук. конф., 14 квіт. 2012 р. / М. Ф. Степко ; Нар. укр. акад. – Х. : Вид-во НУА, 2012. – 19 с.

В докладе директора Института высшего образования Национальной академии педагогических наук Украины отражены основные тенденции развития высшего образования в современных условиях. Сформулированы задания, которые стоят сегодня перед университетами. Проанализированы возможные сценарии развития систем высшего образования.

У доповіді директора Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України висвітлено основні тенденції розвитку вищої освіти в сучасних умовах. Сформульовано завдання, що стоять сьогодні перед університетами. Проаналізовано можливі сценарії розвитку систем вищої освіти.

Читать текст полностью.

УДК 378(477)

ББК 74.584(4УКР)

 


 

molodi_uchenЗбірник праць молодих учених Народної української академії / [редкол.: Астахова В. І. (голов. ред.) та ін.]. – Х. : Вид-во НУА, 2012. – 210 с.

Збірник містить статті магістрантів Народної української академії, в яких досліджуються проблеми освіти, молоді, різноманітні аспекти функціонування вітчизняних підприємств, сучасні особливості управління персоналом, окремі напрямки розвитку літературознавства і перекладацької діяльності. Призначено для науковців, викладачів та студентів.

Читать текст полностью.

УДК 06.055:378.058:33(477.54)

ББК 94.3(4УКР-4ХАР)+ 74.584(4УКР-4ХАР)738НУА

 

 

 

 

 


 

muzМузейная педагогика в действии / [авт. кол.: Астахова В. И. (рук. авт. кол.) и др.] ; Нар. укр. акад., Ассоц. вуз. музеев Харькова. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – Кн. 2 : Роль вузовских музеев в формировании и развитии культурно-образовательной среды. – 79 с.

В брошюре представлены статьи руководителей вузовских музеев Харькова: Белостоцкого Н. А., Быстриченко А. В., Григорьевой М. В., Ены Т. Н., Зозули В. А., Лисицыной О. О., Михайличенко Д. Ю., Москалевой Н. П., Москалева Б. Г. Анализируется роль музеев в совершенствовании культурно-образовательной среды вуза. Авторы высказывают различные точки зрения по поводу возможностей воздействия музея на культурно-образовательную среду, но приходят к общему выводу о том, что расширение такого взаимодействия способствуют профессиональной подготовке и личностному становлению будущих специалистов. Предназначено для преподавателей высшей школы, студентов, организаторов воспитательной работы в вузе.

У брошурі наведено статті керівників вузівських музеїв Харкова. Аналізується роль музеїв у вдосконаленні культурно-освітнього середовища ВНЗ. Автори висловлюють різні точки зору з приводу можливостей дії музею на культурно-освітнє середовище, але приходять до спільного висновку про те, що розширення такої взаємодії сприяє професійній підготовці і особистісному становелнню майбутніх фахівців. Призначено для викладачів вищої школи, студентів, організаторів виховної роботи у вищому навчавльному закладі.

Читать текст полностью.

УДК 069.51.015/.016:37.03

ББК 74.584(4УКР-4ХАР)738л611


 

inoИнновационный поиск продолжается... : (из мирового опыта становления непрерывного образования) : монография / [авт. кол.: Ануфриева И. Л., Артеменко Л. А., Астахов В. В. и др.] ; под общ. ред. В. И. Астаховой ; Нар. укр. акад. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – 238 с.

В трех взаимосвязанных разделах монографии представлен теоретический анализ сущности непрерывного образования как глобального явления, лежащего в основе новой образовательной парадигмы развития образовательных систем в современном мире, сформулированы методологические принципы осмысления инновационного поиска оптимальных путей дальнейшего развития образования. Представлен опыт Народной украинской академии как инновационного учебно-научного комплекса, реализовавшего на практике идею «непрерывки», и, что особенно важно, представлен опыт отдельных стран СНГ, Евросоюза, стран Азии и США, идущих по пути инновационного поиска. Для всех, интересующихся проблемами и перспективами развития образования в современном мире.

Читать текст полностью.

ISBN 978-966-2298-12-3

УДК 37”731”(100)

ББК 74.05


 

 

cibЦибульська Е. І. Управління потенціалом підприємства : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл., які навчаються за спец. 7.050107, 8.050107 – Економіка підприємства / Е. І. Цибульська ; Нар. укр. акад. – Х. : Вид-во НУА, 2011. – 384 с.

У навчальному посібнику висвітлено основні теоретичні та практичні аспекти управління потенціалом вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарювання.

Посібник розраховано для використання його магістрами (спеціалістами), аспірантами й викладачами вищих навчальних закладів, вищим управлінським персоналом та менеджерами підприємств, які прагнуть зрозуміти основи управління потенціалом підприємства та перевести їх у формалізовану модель процесу управління власним бізнесом.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту як навчальний посібник для вищиї навчальних закладів (Лист № 1/11-6420 від 21.07.2011 г.).

Читать текст полностью.

ISBN 978-966-2298-10-9

УДК 658.(075.8)

ББК 65.9(4УКР)290-212.14я73-1

 


 

strСтрокович А. В. Стратегия предприятия : учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / А. В. Строкович ; Нар.укр. акад. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – 242 с.

Издание является фундаментальной составляющей методического обеспечения курса «Стратегия предприятия». В пособии рассмотрены теоретические и методические принципы разработки стратегии предприятия.

Видання є фундаментальною складовою методичного забезпечення курсу «Стратегія підприємства». У посібнику розглянуто теоретичні та методичні принципи розробки стратегії підприємства.

Рекомендовано Министерством образования и науки, молодежи и спорта в качестве учебного пособия для студентов вузов (Письмо № 1/11-6075 від 14.07.2011 г.).

Читать текст полностью.

ISBN 978-966-2298-03-1

УДК 658.012.2(075.8)

ББК 65.290я73-2


 

gumГуманітарна політика як фактор сталого громадського розвитку : матеріали круглого столу , 10 лип. 2012 р. / Харк. облдержадмін., Рада ректорів вищ. навч. закладів Харк. регіону, Харк. обл. громад. гуманіт. рада, Харк. гуманіт. ун-т «Нар. укр. акад.» ; [редкол.: В. І. Астахова (голов.ред.) та ін.]. ‑ Х. : Вид-во НУА, 2012. – 78 с.

В материалах сборника рассматриваются вопросы сущности и роли гуманитарной политики в современных условиях. Представлены ее приоритеты в Украине, отображенные в Концепции развития гуманитарной сферы. Определена роль гражданского общества и образования в реализации задач отечественной гуманитарной политики.

Для научных и педагогических работников, аспирантов, студентов, работников сферы управления образованием.

У матеріалах збірника розглядаються питання сутності та ролі гуманітарної політики в сучасних умовах. Представлено її пріоритети в Україні, відображені у Концепції розвитку гуманітарної сфери. Визначено роль громадського суспільства та освіти у реалізації завдань вітчизняної гуманітарної політики.

Для наукових та педагогічних працівників, аспірантів, студентів, працівників галузі управління освітою.

Читать текст полностью.

УДК 323.21:009(477)(063)

ББК 66.3(4УКР)6я431

 


 

v2Вчені записки Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія» / [редкол. : В. І. Астахова (голов. ред.) та ін.]. ‑ Х. : Вид-во НУА, 2012. ‑ Т. 18, кн. 2 : Гумаітарні і соціально-економічні проблеми розвитку сучасного українського соціуму. – 276 с.

В первой части издания представлены статьи по философии, истории, социологии, политологии, и филологии. Главное внимание уделено политическим оценкам социальных процессов, происходящих в Украине, анализу социальных движений и деятельности политических партий. Отдельная подборка статей связана с гендерными аспектами политической жизни современного украинского общества. Серия материалов посвящена исследованиям переводческих традиций в Украине.

Во второй части собраны статьи, освещающие отдельные проблемы развития экономической сферы жизнедеятельности украинского общества. Небезынтересны материалы, опубликованные в рубриках «Студенческая трибуна», «Наука в НУА», «Презентация новых изданий».

Предназначено для всех, интересующихся специальными проблемами социально-экономического развития Украины, их гуманитарным контекстом.

У першій частині видання представленні статті по філософії, історії, соціології, політології, і філософії. Головна увага приділена політичним оцінкам соціальних процесів, що відбуваються в Україні, аналізу соціальних рухів і діяльності політичних партій. Окрема підбірка статей пов’язана з гендерними аспектами політичного життя сучасного українського суспільства. Серія матеріалів присвячена дослідженням перекладацьких традицій в Україні.

У другій частині зібранні статті, що вис висвітлюють окремі проблеми розвитку економічної сфери життєдіяльності українського суспільства. Цікаві матеріали, опубліковані в рубриках «Студентська трибуна», «Наука в НУА», «Презентація нових видань».

Призначено для всіх, хто цікавиться спеціальними проблемами соціально-економічного розвитку України, їх гуманітарним контекстом.

Читать текст полностью.

ISSN 1993-5560

УДК 08

ББК 95.4(4УКР-4ХАР)3

 


 

vВчені записки Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія» / [редкол.: В. І. Астахова (голов. ред.) та ін.]. – Х. : Вид-во НУА, 2012. – Т. 18, кн. 1 : Освіта: традиції та інновації в умовах соціальних змін. – 403 с.

В первой книге XVIII тома рассмотрены два основных направления, раскрывающие проблемы обновления современных образовательных систем с позиций истории и философии, социологии, политологии, юриспруденции, экономики, психологии. Первое направление включает в себя серию статей, обобщающих международный опыт становления и развития непрерывного образования; второе характеризует состояние современного образования в Украине, при этом главное внимание уделяется кадровому учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной и высшей школе, а так же проблемам компетентностного подхода как необходимого условия повышения качества обучения.

Выступление на страницах издания ученых России, Беларуси, Кыргызстана, Латвии придает ему особый интерес и значимость.

Предназначено для всех интересующихся вопросами реформирования современных образовательных систем.

У першій книзі XVIII тому розглянуто два основних напрями, що розкривають проблеми оновлення сучасних освітніх систем з позиції історії і філософії, соціології, політології, юриспруденції, економіки, психології. Перший напрям містить серію статей, які узагальнюють міжнародній досвід становлення і розвитку безперервної освіти; другий характеризує стан сучасної освіти в Україні, при цьому головну увагу приділено кадровому забезпеченню навчально-виховному процесу в загальноосвітній і вищій школі, а також проблемам компетентністного підходу як необхідної умови підвищення якості навчання.

Виступ на сторінках даного видання учених Росії, Білорусі, Киргизстану, Латвії надає йому особливого інтересу і значущості.

Призначено для всіх, хто цікавиться реформуванням сучасних освітніх систем.

Читать текст полностью.

ISSN 1993-5560

УДК 08

ББК 95.4(4УКР-4ХАР)

 


 

obarazovanie_kakОбразование как фактор формирования инновационного человеческого потенциала : программа и материалы XIX регион. науч.-практ. конф. учителей, 14 апр. 2012 г. / Нар. укр. акад. ; [редкол.: В. И. Астахова и др.]. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – 107 с. – (День науки в НУА).

Сборник содержит материалы, отражающие инновационные подходы к преподаванию различных дисциплин в школе, педагогические аспекты процесса обеспечения высокого качества образования на современном этапе. Издание предназначено для учителей школ, преподавателей и студентов педагогических вузов.

Збірник містить матеріали, що відображають інноваційні підходи до викладання різноманітних дисциплін у школі, педагогічні аспекти процесу забезпечення високої якості освіти на сучасному етапі. Видання призначено для вчителів шкіл, викладачів і студентів педагогічних ВНЗ.

Читать текст полностью.

УДК 371.1(063)

ББК 74.24(4УКР)я431



prepПреподаватель – студент: новые формы взаимодействия, современные принципы взаимоотношений : программа и материалы XIX междунар. студен. науч. конф., 14 апр. 2012 г. / Нар. укр. акад. ; [редкол.: В. И. Астахова]. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – 167 с. – (День науки в НУА).

В представленных материалах анализируются вопросы взаимоотношений преподавателей и студентов в современных условиях; обсуждаются исторические, философские, экономические, правовые, психологические и социологические аспекты осмысления взаимодействия субъектов образовательного пространства.

У наведених матеріалах аналізуються питання взаємовідносин викладачів і студентів у сучасних умовах; обговорюються історичні, філософські, економічні, правові, психологічні і соціологічні аспекти осмислення взаємодії суб’єктів освітнього простору.

Читать текст полностью.

УДК 378.12:378.011.32(063)

ББК 74.580.42я431


 

naukaНаука в современном обществе : инновационные подходы и решения : программа и материалы междунар. науч.-теорет. конф. молодых ученых, 13–14 апр. 2012 г. / Нар. укр. акад. ; [редкол.: В. И. Астахова и др.]. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – 107 с. – (День науки в НУА).

В сборнике представлены материалы научных поисков молодых ученых по актуальным проблемам научного осмысления процессов развития экономики, культуры и образования в контексте инновационных преобразований всех сфер общества.

У збірнику наведено матеріали наукових пошуків молодих учених з актуальних проблем наукового осмислення процесів розвитку економіки, культури й освіти в контексті інноваційних перетворень усіх сфер суспільства.

Читать текст полностью.

УДК 001-057.4-053.81:378(477.54)(063)

ББК 74.584(4УКР-4ХАР)я431+72.6(4УКР-4ХАР)я431

 


 

prepodavatelПреподаватель как субъект и объект образовательного процесса. Век XXI : материалы Междунар. науч.-практ. конф., 1 февр. 2012 г. : [в 2 ч.] / Нар. укр. акад. [и др. ; редкол.: В. И. Астахова (гл. ред.) и др.]. – Харьков : Изд-во НУА, 2012. – Ч. 1. – 229 с.; Ч. 2. – 213 с.

В материалах сборника рассматриваются ключевые тенденции и проблемы жизнедеятельности педагогического сообщества в современных условиях. Определена роль педагогов в образовательном процессе с учетом новейших тенденций изменения общества. Представлены позиции ученых из Украины, России, Польши, Казахстана, Киргизстана. Для научных и педагогических работников, аспирантов, студентов, работников сферы управления образованием.

У матеріалах збірника розглядаються ключові тенденції та проблеми життєдіяльності педагогічної спільноти в сучасних умовах. Визначено роль педагогів в освітньому процесі з урахуванням новітніх тенденцій зміни суспільства. Представлено позиції вчених з України, Росії, Польщі, Казахстану, Киргизстану. Для наукових та педагогічних працівників, аспірантів, студентів, працівників галузі управління освітою.

Читать текст полностью (часть 1).

Читать текст полностью (часть 2).

УДК 37.011.31(063)

ББК 74.584(4УКР-4ХАР)738НУАя431+78п.я431